27 Julai 2009

CORETAN HAMBA


Pada petang jumaat 24.07.2009 aku bertolak ke Kg.Kanibongan...erm macam biasalah tujuannya adalah untuk melepaskan kerinduan pada isteri aku yang cun dan comel..he..he..dan juga anak-anak aku yang cute2 belaka.Dalam masa yang sama aku ada la beli kek untuk meraikan sambutan hari lahir puteri kesayangan aku yang ke 2 tahun,Nuri Nazihah(Kakak)kami sambut keci-kecilan je....apa pun aku dapat rasakan anak aku tu gembira dengan kek hari lahirnya.
Aku stay kat Kg.Kanibongan selama 3 hari 2 malam je...kalau ikutkan hati memang nak duduk lama tapi apakan daya aku ada tanggungjawab terhadap tugas aku di UiTM Sabah.So..Pada petang Ahad 26.7.2009 aku dengan berat hati melangkah balik ke Kota Kinabalu,dalam hati kecil aku sentiasa mendoakan agar isteri dan anak-anak aku sentiasa dilindungi Allah selalu.
Pendekkan cerita , Alhamdulillah perjalanan aku dipermudahkan oleh Allah dan aku selamat tiba di rumah sewa pada pukul 6.00 ptg.Sebelum sampai rumah aku singgah dulu kat kedai makan kegemaran aku" Sala Thai"maklumlah duduk sorang2 makan kat kedai je la....aku makan nasi+ sup campur & telur goreng timun...memang sedap gilerr!sampai je kat rumah aku tunaikan tanggungjawab sebagai muslim dan rehat2 sambil melayari internet...mata pulak dah rasa tak boleh nak celik aku pun tido,Selamat Malam....Sekian.

Tiada ulasan: